نخستین اکران مردمی مستند "امیدبان" در مشهد | سند ملی امنیت قضایی در راستای حفظ محیط زیست در دولت رئیسی امضا شد دومین نشست تخصصی «باید‌ها و نباید‌های هشتم تیر» در مشهد برگزار شد برنا: مهدی‌قلی به عنوان مجری مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انتخاب شد رقابت «قوتار» در پالم اسپرینگز آمریکا گمانه‌زنی‌ها درباره اجرای مهدی‌قلی و المیرا شریفی‌مقدم در مناظره‌های انتخاباتی «شنل قرمزی ...» از کانادا جایزه گرفت نمایش «گرگ‌ها» با بازی جورج کلونی و برد پیت در جشنواره ونیز آخرین اخبار از سریال «سووشون» نرگس آبیار ۱۰۰ بازیگر مقابل دوربین فیلم جدید کارگردان «داش آکل» خوانندگی حامد بهداد برای «کنسرتینو» + فیلم بازیگر نقش طاها در سریال «هشت‌و‌نیم دقیقه» چه کسی است؟ پخش پویانمایی‌های انتخاباتی از تلویزیون پایان سریال «افعی تهران» و حواشی آن پخش فیلم «شلیک نکن» از شبکه چهار سیما اینجا برای پیدا شدن است عمو‌های فیتیله‌ای با «فی تی لند» به خانه‌ها می‌آیند + زمان پخش داستان جنگ با روایتی زنانه | گفتگو با امیراطهر سهیلی، کارگردان «زنانی که با گرگ‌ها دویده اند
سرخط خبرها

قدردانی مسئولان از شهرآرایی ها

  • کد خبر: ۳۱۱۷
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
قدردانی مسئولان از شهرآرایی ها
روز گذشته روزنامه شهر امید و زندگی میزبان مسئولانی بود که برای عرض خداقوت و تبریک روز خبرنگار آمده بودند

برای خبرنگاری به‌جز عشق نمی‌توان تعبیر دیگری را جست‌وجو کرد و شاید «یک روز» نیز یارای به دوش کشیدن عظمت این حرفه را نداشته باشد. هفدهم مرداد هر سال شاید میعادی برای نمایش مشقت‌های کاری یکی از سخت‌ترین حرفه‌های دنیا باشد، اما بی‌شک در نظر گرفتن فقط یک روز برای شغلی سراسر عشق، شاید حق مطلب را ادا نکند. به همین دلیل است که از چند روز مانده به روز خبرنگار، رسانه‌های مختلف کشور میزبان خیل زیادی از مسئولانی هستند که برای قدرشناسی از زحمات یک‌ساله‌ رسانه‌ها پا به تحریریه آن‌ها می‌گذارند. روزنامه شهرآرا نیز روز گذشته پذیرای تنی چند از مدیران و مسئولانی بود که آمده بودند تا از نزدیک به خبرنگاران روزنامه شهر امید و زندگی خداقوت بگویند. خواندن گپ‌وگفت فرماندار جدید مشهد، مدیرکل و شماری از مدیران اداره‌کل فرهنگ‌وارشاد اسلامی خراسان‌رضوی و شهردار منطقه 4 با خبرنگاران در کنار حضور پرمهر و سراسر زیبای مددجویان سندروم داون آسایشگاه شهید بهشتی خالی از لطف نیست.

 

هر روز، روز خبرنگاراست
فرماندار مشهد که روز گذشته به‌مناسبت روز خبرنگار در تحریریه شهرآرا حضور یافته بود، در حاشیه بازدید مفصلش از تحریریه این روزنامه با اشاره به سختی‌های شغل خبرنگاری گفت: خبرنگار تعطیلی و سرما و گرما نمی‌شناسد و فعالیتش شبانه‌روزی است؛ به همین دلیل معتقدم که هر روز، روز خبرنگار است.
محمدرضا هاشمی در ادامه با بیان اینکه موظف به پاسخ‌گویی به مردم هستیم، تأکید کرد: سعی می‌کنیم ارتباط خوبی با روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها داشته باشیم؛ چرا که معتقدیم رسانه‌ها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند. با این نگاه پس از حضورم در مشهد در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان هم به مدیران تأکید کردم که باید پاسخ‌گوی رسانه‌ها باشند. او همچنین شهرآرا را از جمله رسانه‌های فعال و پیشرو در حوزه‌های مختلف استان و به‌ویژه مشهد دانست و افزود: مطالب خوبی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و دینی در این روزنامه کار می‌شود؛ به عنوان مثال در حوزه حقوق شهروندی، نشاط اجتماعی، حوزه شهری و دیگر نیازهای جامعه اقدامات خوبی در این رسانه انجام شده است.
هاشمی برای برجسته کردن توانمند‌ی‌های مشهد و انعکاس نقاط ضعف شهر از سوی رسانه‌ها ابراز امیدواری کرد و گفت: در این راستا با عملکردی که رضایت امام رضا(ع) و مردم را داشته باشد، می‌توانیم در راستای رفع نقاط ضعف مشهد قدم برداریم.
او در ادامه از بخش فضای مجازی شهرآرا بازدید کرد و گفت: فضای مجازی اتاق شیشه‌ای و ویترینی است که باید در آن با تکیه بر انتشار اخبار صحیح اعتماد مردم را حفظ کرد و در راستای افزایش این اعتماد کوشید. طبق تأکید هاشمی، خبرنگاران همواره باید 3 مؤلفه اصلی سرعت، صحت و دقت را مدنظر داشته باشند.

 

قدردانی مسئولان از شهرآرایی‌ها

 

شهرآرا، منعکس کننده ضرورت های جامعه
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان نیز یکی از نخستین مسئولانی بود که همراه شماری از مدیران خود به ضیافت خبرنگارانه شهرآرایی ها آمد. جعفر مروارید را در این بازدید افشین تحفه گر، معاون مطبوعاتی اداره کل و محمدجواد استادی، رئیس اداره فرهنگ وارشاد شهرستان مشهد، همراهی می کردند.
مروارید در حاشیه بازدید از روزنامه شهرآرا در آستانه روز خبرنگار، از تلاش روزنامه‌نگاران این رسانه که در جهت بالندگی فرهنگ و هنر تلاش می کنند، قدردانی کرد و گفت: شهرآرا منعکس کننده ضرورت های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است و از این نظر، مخابره کننده امید و زندگی در شهر است.
او همچنین اضافه کرد که شهرآرا برنامه ریز و خردورز نسبت به چشم انداز آینده خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان روز گذشته پیام تبریکی را نیز خطاب به مجید خرمی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی شهرآرا درباره فرارسیدن روز خبرنگار ارسال کرده‌بود.

 

قدردانی مسئولان از شهرآرایی‌ها

 

هیجان بیشتری در شهرآرا دیده می‌شود
شهردار منطقه۴ مشهد نیز با حضوردر تحریریه روزنامه شهرآرا ضمن بازدید از مراحل آماده‌سازی مطالب این روزنامه، گفت: نسبت به سال‌های گذشته هیجان بیشتری در بخش‌های مختلف روزنامه دیده می‌شود و خوش‌حالم در جمع روزنامه‌نگاران حضور یافتم. غلامرضا غلامی درباره حوزه معلولان و راهکارهای استفاده‌شده در منطقه ۴ گفت: استفاده راحت و سهولت در رفت‌وآمد توان‌جویان به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است.

 

قدردانی مسئولان از شهرآرایی‌ها

 

حضور پر مهر
حضور پرمهر مددجویان آسایشگاه معلولان ذهنی شهید بهشتی هر سال یکی از رخدادهای شیرینی است که به‌مناسبت روز خبرنگار در روزنامه شهرآرا اتفاق می‌افتد. امسال نیز دستان پر از گل و نگاه‌های مهربان این مددجویان میهمان روزنامه شهر امید و زندگی شد تا حس و حالی متفاوت را به شهرآرایی‌ها هدیه کند.
عکس یادگاری بچه‌های شکوه مهر قطعا یکی از زیباترین قاب‌هایی است که در آستانه روز خبرنگار امسال به یادگار گذاشته شده است.

قدردانی مسئولان از شهرآرایی‌ها

گزارش خطا
برچسب ها: روز خبرنگار
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->